DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25270
|
Назва: | Проєктування і реалізація індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога у контексті педагогічної спадщини А. Макаренка |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | педагогічна спадщина А. Макаренка Маракенко А.С. принципи неперервна освіта проєктування реалізація індивідуальна освітня траєкторія професійний розвиток педагога |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто засади проєктування і реалізації індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога у закладі неперервної освіти, зокрема, показано досвід Полтавської академії неперервної освіти імені М. В. Остроградського із вироблення технологій ефективного управління процесами підвищення кваліфікації педагогів у контексті педагогічної спадщини А. Макаренка.
Теоретично обґрунтовані, на основі ідей А. Макаренка, дев’ять принципів проєктування і реалізації індивідуальної траєкторії педагога в умовах війни: наступності, усвідомлення, науковості, наочності, предметності, розвивального навчання, демократизації підвищення кваліфікації, саморозвитку особистості педагога на курсах підвищення кваліфікації, психологічної підтримки професійного розвитку особистості педагогів на курсах підвищення кваліфікації за індивідуальною освітньою траєкторією. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Проєктування і реалізація індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога у контексті педагогічної спадщини А. Макаренка. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 194-201. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25270 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|