DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25269

Назва: Освітнє лідерство в Нідерландах: суб’єктно-функціональний аналіз
Автори: Саюк, М.В.
Ключові слова: управління освітою
вища освіта
Нідерланди
освітнє лідерство
врядування
суб'єкти управління в освіті
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано освітнє лідерство як одне з базових складових системи управління вищою освітою, що формується людським управлінських капіталом Нідерландів. Проаналізовано законодавчі освітні політики, управлінські документи, звіти, а також наукові дослідження та результати проєктної діяльності щодо зміцнення лідерського потенціалу в Нідерландах. Визначено національний та інституційний рівні управління у сфері вищої освіти. З’ясовано розподіл функцій між національними інституціями, їх особливості і місце в національній системі вищої освіти Нідерландів. Охарактеризовано системні управлінські ролі в межах закладу вищої освіти.
Опис: Саюк М. В. Освітнє лідерство в Нідерландах: суб’єктно-функціональний аналіз. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 188-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25269
Розташовується у зібраннях:2024(33)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SAYUK.pdf216,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок