|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25239
|
Назва: | Вокальна та диригентсько-хорова підготовка вчителя музичного мистецтва на другому (магістерському) рівні вищої освіти |
Автори: | Дем'янко, Н.Ю. Ремезова, Н.М. |
Ключові слова: | вокальна та диригентсько-хорова підготовка магістрант навчальний репертуар компетентності програмні результати навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості вокальної та диригентсько-хорової підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво), обґрунтовано необхідність підвищення її якості.
Розглянуто мету, структуру, змістовий складник, передумови вивчення курсу «Сольний спів і диригування», які становить опанування навчального контенту освітньо-професійної програми підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (постановки голосу, хорового диригування, основного музичного інструменту з практикумом шкільного репертуару, теорія музики і сольфеджіо тощо). Визначено базові уміння і навички: вокальні (вироблення правильної співацької постави, володіння навичками співацького дихання, звукоутворення, вокалізація, округлення, прикриття голосних звуків, володіння різними видами атаки звука, чистота інтонування, досягнення високої вокальної позиції, кантиленного звучання, правильна артикуляція тощо) і диригентсько-хорові (правильна диригентська постава (положення ніг, корпусу, рук, голови); природне функціонування диригентського апарату, м'язова свобода всіх його органів, виконання «диригентської точки» в жесті, прийомів вступу і закінчення, володіння основними метричними схемами тактування, засобами художньої виразності тощо). Розкрито основні підходи до вибору навчального репертуару, який формується суто індивідуально з урахуванням попередньої підготовки, творчих здібностей, конкретних педагогічних завдань. Схарактеризовано основні види аудиторної та самостійної роботи, засоби діагностики результатів навчання в процесі поточного, модульного та підсумкового контролю. Визначено загальні та фахові компетентності та програмні результати навчання магістрантів з курсу «Сольний спів і диригування». |
Опис: | Дем’янко Н. Ю., Ремезова Н. М. Вокальна та диригентсько-хорова підготовка вчителя музичного мистецтва на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 78-83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25239 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|