DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25226

Назва: Метод case-study в контексті педагогічних завдань вищої школи
Автори: Гриньов, Р.С.
Ключові слова: метод case-study
вища школа
метод кейсів
case-study
майбутній викладач
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У категоріальному полі дидактики вищої школи вже тривалий час особливо місце посідає група понять, пов’язаних з так званим кейс-методом (від англ. case method). Під цим методом, який часто в практиці викладання фігурує під назвою case-study або метод конкретних ситуацій, мається на увазі специфічна техніка навчання студентів, що ґрунтується на використанні з дидактичною метою описів певних ситуацій із царини їх майбутньої професійної діяльності. Хоча останніми роками відбувається активна екстраполяція case-study на різні освітні напрями, традиційними сферами його застосування вважаються економіка, бізнес і соціальні науки. Українська наука має вже вагомий досвід аналізу дидактичних переваг кейс-методу, використання його професійно-освітнього потенціалу в процесі формування критичного мислення студентів, розвитку низки їх професійних компетенцій. В цьому відношенні особливо цінними є наробки таких вчених, як О. Сидоренко, Н. Скопенко, Ю. Сурмін, В. Чуба, П. Шеремета, Л. Штефан та ін.
Опис: Гриньов Р. С. Метод case-study в контексті педагогічних завдань вищої школи // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 56-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25226
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf430,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок