DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25212
|
Назва: | Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії |
Автори: | Пустяк, Р.А. Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія складник інклюзивна освіта майбутній педагог закладу позашкільної освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Визначаються складники підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації і здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії. Доведена важливість сучасних форм організації підготовки педагогів до інклюзії, виокремлено професійні компетентності педагога, необхідні для інклюзивної освіти. |
Опис: | Пустяк Р. А., Лебедик Л. В. Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т. О. Бондар, В. Ю. Стрельніков, Н. П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 139–143. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25212 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|