DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25212

Назва: Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії
Автори: Пустяк, Р.А.
Лебедик, Л.В.
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
складник
інклюзивна освіта
майбутній педагог закладу позашкільної освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Визначаються складники підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації і здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії. Доведена важливість сучасних форм організації підготовки педагогів до інклюзії, виокремлено професійні компетентності педагога, необхідні для інклюзивної освіти.
Опис: Пустяк Р. А., Лебедик Л. В. Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до здійснення інклюзивної освіти з використанням індивідуальної освітньої траєкторії. Філософія освіти в умовах сучасних викликів: цінності, стратегії, інноваційні практики : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., присвяченої Всесвітньому дню філософії (Полтава, 20 листоп. 2024 р.) / упоряд. : Т. О. Бондар, В. Ю. Стрельніков, Н. П. Шаповалова. Полтава : ПАНО, 2024. С. 139–143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25212
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19_Лебедик_Пустяк_2024.pdf210,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок