DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25171
|
Назва: | Саморозвиток особистості в освітньому просторі |
Автори: | Солодовник, М.О. |
Ключові слова: | особистість саморозвиток освітній простір самоактуалізація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Самовиявлення учня в пізнавальній діяльності виявляється
у якісному виконанні навчально-пізнавальних завдань як у
навчальному, так і у позанавчальному контексті. Під час такої
діяльності учень проявляє не лише взаємодію з вчителем, але й
самостійні та творчі підходи. Щоб сприяти розвитку та
становленню пізнавальної діяльності, вона має бути перетворена в синергетичне поле самореалізації. Для цього учень повинен
мати розвинену потребу в творчості та відповідний комплекс
мислення, який включає самостійність, оригінальність,
швидкість, проблемність тощо.
Натомість, самоактуалізація базується на розумінні людини
як істоти, що втілює як фізичні, так і душевні-духовні аспекти,
свідомо та позитивно перетворюючи навколишню реальність і,
відповідно, саму себе. |
Опис: | Солодовник М. О. Саморозвиток особистості в освітньому просторі // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : зб. наук. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф. до 110-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 30-31 травня 2024 р. Полтава : Астрая, 2024. С. 150-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25171 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|