|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25166
|
Назва: | Аналіз проявів творчості суб’єкта в ускладнених умовах |
Автори: | Моляко, В.О. Третяк, Т.М. Шепельова, М.В. Ваганова, Н.А. Гулько, Ю.А. Латиш, Н.М. |
Ключові слова: | ускладненість умов ускладненість умов роботи складна діяльність робота творчість |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ускладненість умов, в яких протікає практично будь-яка
діяльність і саме повсякденне життя сучасної людини, стали вже,
як це не парадоксально, своєрідною нормою. Зростання ритму
самої діяльності та її проявів у навколишньому середовищі,
зростання потоків інформації, дефіцит часу, необхідного для
прийняття рішень, а іноді й на нормальне виконання звичайної
роботи, конфлікти з оточуючими, практично хронічне
надходження відомостей про аварії, катастрофи, військові
конфлікти, нещасні випадки, загрозлива екологія та багато
іншого – все це створює реальний фон повсякденного життя
кожної людини. |
Опис: | Моляко В. О., Третяк Т. М., Шепельова М. В.,
Ваганова Н. А., Гулько Ю. А., Латиш Н. М. Аналіз проявів творчості суб’єкта в ускладнених
умовах // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : зб. наук. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф. до 110-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 30-31 травня 2024 р. Полтава : Астрая, 2024. С. 132-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25166 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|