DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25135

Назва: Формування системного мислення здобувачів під час вивчення екологічно спрямованих дисциплін
Автори: Коренева, І.М.
Ключові слова: мислення
системне мислення
вивчення біології
вчитель біології
підготовка майбутніх вчителів біології
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Підготовка кваліфікованих педагогів є важливою умовою сучасності, оскільки компетентний учитель забезпечує особистісний розвиток учнів і формування їхніх ціннісних орієнтацій. Це особливо актуально для майбутніх учителів біології. Професіоналізм у цій сфері базується на високому рівні розвитку мислення, що є ключовим психічним процесом у діяльності педагога. Учитель біології працює з комплексними системами, такими як учнівський колектив, біологічні науки, природничо-наукова картина світу, навчальний процес та навколишнє середовище. Лінійного мислення для розуміння цих систем недостатньо, адже воно охоплює лише очевидні причинно-наслідкові зв’язки і не враховує віддалених наслідків та синергетичного впливу різних чинників.
Опис: Коренева І. М. Формування системного мислення здобувачів під час вивчення екологічно спрямованих дисциплін // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : зб. наук. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф. до 110-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 30-31 травня 2024 р. Полтава : Астрая, 2024. С. 89-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25135
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf179,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок