DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25084

Назва: Зарубіжний досвід економічного адміністрування у закладах освіти
Автори: Лоза, Т.М.
Ключові слова: адміністрування в закладі освіти
заклад освіти
адміністрування освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В Україні, як і в інших країнах, спостерігаються численні виклики в адмініструванні освіти. Вивчення міжнародного досвіду у цій сфері може виявитися корисним. Однією з ключових проблем є знаходження балансу між державним регулюванням і фінансовою та управлінською автономією освітніх установ. Зокрема, протягом останнього десятиліття спостерігається тенденція до зростання автономії у навчальних закладах по всьому світу. Значні зміни у сфері адміністрування освіти відбулись у таких країнах, як Канада, США, Нідерланди, Великобританія, Японія та Китай, де відзначається збільшення фінансової незалежності освітніх закладів.
Опис: Лоза Т. М. Зарубіжний досвід економічного адміністрування у закладах освіти // Сучасні досягнення природничих наук (для студентів, магістрантів, аспірантів, молодих науковців) : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (м.Полтава, 16 травня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 99-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25084
Розташовується у зібраннях:Сучасні досягнення природничих наук (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf566,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок