DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24984

Назва: Гендерні особливості педагогічної комунікації
Автори: Степаненко, Н.М.
Ключові слова: педагогічна комунікація
гендер
гендерні стереотипи педагогів
гендерні стереотипи
педагог
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Педагогічна комунікація є ключовим елементом освітнього процесу, оскільки від неї залежить ефективність взаємодії між педагогом та здобувачами освіти. Важливим аспектом, який може суттєво впливати на характер цієї взаємодії, є гендерна обумовленість комунікантів. Гендер зазвичай визначають як типову модель суспільноı̈ поведінки представників певноı̈ статі. Соціальні стереотипи, засновані на гендерних моделях, закладаються з народження дитини і зберігаються протягом усього життя. Кожне суспільство формує своı̈ уявлення про те, якими повинні бути «справжній чоловік» і «справжня жінка», і ці уявлення включають певні характеристики. Щоб відповідати таким стереотипам, люди обирають певний одяг, взуття, зачіски, засоби догляду за собою, дотримуються усталеного способу життя і використовують певні мовні конструкти.
Опис: Степаненко Н. М. Гендерні особливості педагогічної комунікації // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 473-474.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24984
Розташовується у зібраннях:Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
212.pdf278,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок