DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24964
|
Назва: | Проєктна діяльність як засіб удосконалення якості освітніх і корекційно-розвиткових послуг для дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану |
Автори: | Коваленко, В.Є. |
Ключові слова: | якість освітніх послуг проєктна діяльність корекційно-розвиткові послуги дитина з особливими освітніми потребами освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Повномасштабне військове вторгнення росії на територію України призвело до
переходу всієї вітчизняної економіки на воєнні рейки задля захисту територіальної
цілісності й суверенітету держави, спричинило зменшення державного фінансування
освітньої галузі. Постійні ракетні та артилерійські обстріли цивільної інфраструктури
призводять до жертв серед цивільного населення, його фізичній та психологічній
травматизації, руйнації закладів освіти. Так, за даними Департаменту освіти та науки
ХОР (станом на 12 вересня 2024 року) в Харківській області серед 678 закладів
дошкільної освіти 262 заклади пошкоджено, а 27 зруйновано; серед 689 закладів
загальної середньої освіти 307 закладів пошкоджено, а 48 зруйновано; серед 24 закладів
професійно-технічної освіти 20 закладів пошкоджено, а 2 зруйновано; з-поміж 23
закладів вищої освіти 22 заклади пошкоджено. У зв’язку з повною або частковою
руйнацією освітніх закладів, де навчаються та/або отримують корекційно-розвиткові
послуги діти з особливими освітніми потребами (ООП), виникає необхідність активізації
проєктної діяльності та взаємодії з міжнародними фондами і донорами. |
Опис: | Коваленко В. Є. Проєктна діяльність як засіб удосконалення якості освітніх і
корекційно-розвиткових послуг
для дітей з особливими освітніми потребами
в умовах воєнного стану // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 432-433. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24964 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|