DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24892
|
Назва: | Досвід діяльності школи-лабораторії Джона Дьюї як структурного підрозділу університету Чикаго (1894-1904 рр.) |
Автори: | Кравцова, Н.Г. |
Ключові слова: | школа-лабораторія Джон Дьюї історія освіти в США Чиказька експериментальна школа-лабораторія |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Соціально-економічні трансформації в Україні, створення міжнародного
освітнього простору, суголосність глобальних педагогічних процесів прискорюють
динаміку демократизації і гуманізації вітчизняної освіти, актуалізують перцепцію
історико-педагогічного досвіду країн зі сталою демократією. Це обумовлює тривалий,
сталий інтерес до педагогічного новаторства Джона Дьюї (1859–1952) – визначного
американського педагога, філософа, засновника Чиказької експериментальної школилабораторії – альтернативного навчального закладу, діяльність якого залишається у
фокусі уваги світової педагогічної спільноти вже більше століття. Отже, метою дослідження є аналіз складників новаторської педагогічної
діяльності Джона Дьюї періоду його роботи на чолі об’єднаної кафедри педагогіки,
філософії та психології Чиказького університету (1894-1904 рр.).
Процеси прискореної індустріалізації, які розпочалися в останню третину ХІХ
століття, викликали значні трансформації американського суспільства. Динаміка і
масштабність новаторства, бурхливий технічний прогрес, загальнонаціональна
урбанізація супроводжувалися значними змінами соціального клімату США: високим
ступенем суспільної поляризації, етнічним плюралізмом, соціальною та географічною
мобільністю. |
Опис: | Кравцова Н. Г. Досвід діяльності школи-лабораторії Джона Дьюї
як структурного підрозділу
університету Чикаго (1894-1904 рр.) // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 277-280. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24892 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|