DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24892

Назва: Досвід діяльності школи-лабораторії Джона Дьюї як структурного підрозділу університету Чикаго (1894-1904 рр.)
Автори: Кравцова, Н.Г.
Ключові слова: школа-лабораторія
Джон Дьюї
історія освіти в США
Чиказька експериментальна школа-лабораторія
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Соціально-економічні трансформації в Україні, створення міжнародного освітнього простору, суголосність глобальних педагогічних процесів прискорюють динаміку демократизації і гуманізації вітчизняної освіти, актуалізують перцепцію історико-педагогічного досвіду країн зі сталою демократією. Це обумовлює тривалий, сталий інтерес до педагогічного новаторства Джона Дьюї (1859–1952) – визначного американського педагога, філософа, засновника Чиказької експериментальної школилабораторії – альтернативного навчального закладу, діяльність якого залишається у фокусі уваги світової педагогічної спільноти вже більше століття. Отже, метою дослідження є аналіз складників новаторської педагогічної діяльності Джона Дьюї періоду його роботи на чолі об’єднаної кафедри педагогіки, філософії та психології Чиказького університету (1894-1904 рр.). Процеси прискореної індустріалізації, які розпочалися в останню третину ХІХ століття, викликали значні трансформації американського суспільства. Динаміка і масштабність новаторства, бурхливий технічний прогрес, загальнонаціональна урбанізація супроводжувалися значними змінами соціального клімату США: високим ступенем суспільної поляризації, етнічним плюралізмом, соціальною та географічною мобільністю.
Опис: Кравцова Н. Г. Досвід діяльності школи-лабораторії Джона Дьюї як структурного підрозділу університету Чикаго (1894-1904 рр.) // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 277-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24892
Розташовується у зібраннях:Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
123.pdf296,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок