DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24883
|
Назва: | Соціальний досвід особистості: сутність поняття та змістова структура |
Автори: | Денисовець, Н.Ф. Федорова, М.А. |
Ключові слова: | соціальний досвід формування соціального досвіду дошкільний вік соціалізація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність вивчення проблеми формування
соціального досвіду в дошкільному віці в даний час є актуальною та продиктовано
змінами сучасного суспільства. Тому обґрунтування ефективних форм і методів
виховання, що оптимізують процес формування соціального досвіду в період
дошкільного дитинства зумовлює актуальність проблеми дослідження на педагогічному
рівні. Також зазначена проблема посилюється тим, що одним із основних завдань
системи освіти вважається соціалізація особистості, результатом якої є не тільки
засвоєння існуючого соціального досвіду та системи зв'язків, а й формування власного
досвіду.
Метою статті є уточнення сутності поняття соціальний досвід» та обґрунтування
його змістової структури. |
Опис: | Денисовець Н. Ф., Федорова М. А. Соціальний досвід особистості: сутність поняття та змістова
структура // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. с. 260-262. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24883 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|