DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24867
|
Назва: | Шляхи покращення початкової освіти в умовах сталого розвитку |
Автори: | Седун, В. |
Ключові слова: | початкова освіта сталий розвиток методи навчання інноваційні методи навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Початкова освіта є фундаментальною ланкою освітнього процесу та відіграє
важливу роль у вихованні нового покоління, яке буде здатне приймати екологічно
свідомі рішення, відповідально ставитися до ресурсів і соціальних аспектів життя.
Технологічний прогрес та нові підходи до навчання (включаючи цифрові інструменти,
інтерактивні методи та індивідуалізований підхід) сприяють більш ефективному
розвитку ключових навичок у дітей. Інноваційні рішення дозволяють залучити учнів до
активного навчального процесу, заохочують креативність і критичне мислення, що
відповідає потребам сталого розвитку.
Метою даної статті є висвітлення та впровадження шляхів покращення,
застосування інноваційних рішень початкової освіти, які сприятимуть формуванню
змістовних знань у дітей раннього віку. |
Опис: | Седун В. Шляхи покращення початкової освіти в умовах сталого розвитку // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 225-227. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24867 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|