DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24867

Назва: Шляхи покращення початкової освіти в умовах сталого розвитку
Автори: Седун, В.
Ключові слова: початкова освіта
сталий розвиток
методи навчання
інноваційні методи навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Початкова освіта є фундаментальною ланкою освітнього процесу та відіграє важливу роль у вихованні нового покоління, яке буде здатне приймати екологічно свідомі рішення, відповідально ставитися до ресурсів і соціальних аспектів життя. Технологічний прогрес та нові підходи до навчання (включаючи цифрові інструменти, інтерактивні методи та індивідуалізований підхід) сприяють більш ефективному розвитку ключових навичок у дітей. Інноваційні рішення дозволяють залучити учнів до активного навчального процесу, заохочують креативність і критичне мислення, що відповідає потребам сталого розвитку. Метою даної статті є висвітлення та впровадження шляхів покращення, застосування інноваційних рішень початкової освіти, які сприятимуть формуванню змістовних знань у дітей раннього віку.
Опис: Седун В. Шляхи покращення початкової освіти в умовах сталого розвитку // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 225-227.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24867
Розташовується у зібраннях:Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
98.pdf270,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок