DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24795
|
Название: | Компетентнісний підхід для формування креативної та мотивованої особистості здобувача вищої медичної освіти |
Авторы: | Гринь, В.Г. Гринь, К.В. Дельва, М.Ю. Герасименко, Л.О. Костиленко, Ю.П. |
Ключевые слова: | вища медична освіта компетентнісний підхід навчальний процес здобувачі освіти |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Першочерговою в сучасній вищій медичній школі є проблема покращення якості знань та навичок випускників, як майбутніх фахівців медичної сфери. Введення нових освітніх стандартів передбачає перехід до компетентнісно-орієнтованої освіти, коли в результаті інтегрування понять знання-розуміння-навички формуються здатність і готовність до професійної діяльності, що позначаються як компетенції. Автори прагнуть з’ясувати можливість формування якості креативної та мотивованої особистості студентів-медиків на основі традиційних та новітніх підходів. Методи дослідження: аналіз науково-методичних, навчальних літературних джерел та узагальнення власного та університетського досвіду проведення занять. Результати: розширення форм та технологій викладання фундаментальних та клінічних дисциплін спрямоване на формування у студентів професійної мотивації для здійснення їхньої подальшої професійної діяльності, закріплення й конкретизацію отриманих знань та навичок. |
Описание: | Гринь В. Г., Гринь К. В., Дельва М. Ю., Герасименко Л. О., Костиленко Ю. П. Компетентнісний підхід для формування креативної та мотивованої особистості здобувача вищої медичної освіти. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 31-41. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24795 |
Appears in Collections: | 2024(33)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|