DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24770
|
Назва: | Подолання голоду в традиціях і побутових обрядах українського народу як протоцілі сталого розвитку |
Автори: | Дяченко, С.Є. |
Ключові слова: | голод Україна сталий розвиток народна педагогіка українські традиції |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Кожен народ упродовж багатьох тисячоліть творить свою народну педагогіку.
Народна педагогіка – це педагогіка національного розвитку, етнічного самовиховання,
національного порятунку. Це твердження незаперечне, адже народна педагогіка своїми
тисячолітніми традиціями проголошує й утверджує культ найголовніших цінностей
суспільства – культ Матері, Батька, Родини, Доброти, Честі, Гідності й Поваги до Людей,
культ бережливого ставлення до природного довкілля. Українці, які тисячоліттями
були тісно пов'язані із землею і аграрним циклом, прив'язані до рідної землі, шанували і
те, що ця земля родить. Зауважте - не що росте на землі, а що “землиця родить”. Бо для
наших предків земля була Великою Матір'ю, яка всіх годує. |
Опис: | Дяченко С. Є. Подолання голоду в традиціях і побутових обрядах українського
народу як протоцілі сталого розвитку // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 37-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24770 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|