DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24764

Назва: How sustainable is teaching through English in non-Anglosphere contexts?
Автори: Hunter, M.
Ключові слова: teaching
students
English Medium Instruction
higher education
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): The integration of English Medium Instruction (EMI) in higher education is often viewed as a driver of global competitiveness. Can it also be a component of sustainable development when the advantages of EMI are not evenly distributed. This paper explores the affective dimensions of teaching and learning through EMI in higher education, with a focus on its impact on educational quality and equity. My research reveals that EMI tends to privilege students from higher socio-economic backgrounds. These students enjoy high levels of English competence and are better equipped to handle the demands of their study programmes.
Опис: Hunter M. How sustainable is teaching through English in non-Anglosphere contexts? // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24764
Розташовується у зібраннях:Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf245,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок