|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2024(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24729
|
Назва: | Інноваційні підходи до фізичного виховання дітей раннього віку: методи та практики |
Автори: | Бурсова, С.С. Вашак, О.О. |
Ключові слова: | діти раннього віку фізичне виховання фізичний розвиток організація фізкультурної діяльності технологія Оннурі Су-джок бебі-йога інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені сучасні підходи до фізичного виховання дітей раннього віку в закладах дошкільної освіти, зокрема, традиційні форми активностей та інноваційні методики. Основні форми фізичного виховання, такі як ранкова гімнастика, заняття з фізичної культури, рухливі ігри й загартовувальні процедури, доповнені авторськими і нетрадиційними методиками, такими як самомасаж із застосуванням технології Су-джок. Особливої уваги надано ігровим методам, запропонованим М. Єфименком, і впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій, які підвищують ефективність та цікавість занять; закцентовано на використанні бебі-йоги для фізичного і емоційного розвитку дітей раннього віку; наголошено на важливості створення сприятливих умов для самостійної рухової активності дітей. Дослідження містить практичні рекомендації щодо впровадження цих методик в освітній процес закладів дошкільної освіти.
Мета статті полягає у виокремленні особливостей організації фізичного виховання в групах дітей раннього віку на засадах сучасних інноваційних підходів.
Серед методів дослідження представлено науковий аналіз психолого-педагогічних джерел, пріоритетних документів української державної освітньої політики, у яких окреслено проблеми, пов’язані з організацією фізичного виховання дітей раннього віку в закладах дошкільної освіти, розкрито значення та роль сучасних форм і методів фізичного виховання дітей у групах раннього віку. Констатація результатів засвідчила необхідність подальшого пошуку сучасних технологій і методик фізичного розвитку дітей раннього віку з метою підвищення якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти.
У висновках підкреслено, що впровадження авторських і нетрадиційних методик, таких як самомасаж із застосуванням технології Су-джок та ігрових методів, запропонованих М. Єфименком, значно підвищує ефективність та цікавість занять; використання інформаційно-комунікаційних технологій і бебі-йоги сприяє розвиткові фізичних і емоційних навичок дітей, робить заняття різноманітними та привабливими. |
Опис: | Бурсова С. С., Вашак О. О. Інноваційні підходи до фізичного виховання дітей раннього віку: методи та практики. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Вип. 15. С. 101-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24729 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|