DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24728
|
Назва: | Роль соціальних мереж у формуванні консьюмерського руху в українському суспільстві |
Автори: | Колачинська, О. |
Ключові слова: | консьюмерський рух роль соціальних мереж соціальні мережі споживання інформації |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | В роботі ми досліджуємо роль соціальних мереж у процесі
формування моделі поведінки споживачів під час купівлі товарів або
замовлення робіт чи послуг. Насамперед, нас цікавили питання
доступності та якості інформації на споживчу тематику, яку
висвітлюють в соціальних мережах. Адже сучасний споживач вимагає
не тільки і не стільки освітньої інформації, а допомоги у формуванні
алгоритму дій, коли йдеться про відстоювання його права на якісне
життя. Соцмережі, на відміну від багатьох традиційних ЗМІ, нині
можуть забезпечити двосторонню комунікацію глядач/слухач –
виробник/продавець. |
Опис: | Колачинська О. Роль соціальних мереж у формуванні
консьюмерського руху в українському
суспільстві // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції / за ред. С. В. Семенко. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. No 8. С. 45-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24728 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|