DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2024(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24727

Назва: Моделювання освітнього середовища в професійно-педагогічній діяльності вчителя
Автори: Дудко, С.
Ключові слова: учитель ЗЗСО
професійно-педагогічна діяльність
освітнє середовище
моделювання
модельна програма
алгоритм педагогічного моделювання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У дослідженні на методологічних засадах гуманістично-компетентнісної парадигми загальної середньої освіти і Концепції Нової української школи обґрунтовано теоретичні й методичні аспекти моделювання освітнього середовища в професійно-педагогічній діяльності вчителя ЗЗСО. Метою статті обрано з’ясування ролі і значення методу моделювання як засобу ефективної професійно-педагогічної діяльності вчителя в освітньому середовищі ЗЗСО. Акцентовано у процесі застосування вчителем методу моделювання принципи: індивідуалізації освітніх послуг, усвідомленої перспективи, гнучкості освітніх впливів, демократизації та динамічності освітнього процесу. Об’єктами моделювання в діяльності вчителя визначено модельні програми з предметів викладання, систему аспектних і предметних уроків, комплекс занять гуртка, окремі якості та властивості особистостей вихованців, інше. Запропоновано етапи створення педагогічної моделі та алгоритм моделювання в діяльності вчителя (постановка мети; виділення об’єкта; формулювання предмета; з’ясування нормативного забезпечення; обрання теорії, яка пояснює зміст предмета моделювання; обґрунтування основних допущень спрощення реального об’єкта; конструювання моделі з використанням теоретичних основ; експертиза моделі; дослідження моделі засобами педагогічного експерименту; доопрацювання, коригування й остаточне конструювання). Проведено висновок про те, що усвідомлення принципів побудови моделі освітнього середовища ЗЗСО, а також використання цих знань в якості теоретичної основи загальної схеми формування змісту освітнього процесу сприятиме успішному здійсненню ефективної професійно-педагогічної діяльності вчителя в закладі, що має на меті побудову здоров’ярозвивального освітнього простору.
Опис: Дудко С. Моделювання освітнього середовища в професійно-педагогічній діяльності вчителя. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Вип. 15. С. 93-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24727
Розташовується у зібраннях:2024(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dudko.pdf297,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок