DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24726
|
Назва: | Мова як стратегія брендування України: #КyivnotКiev |
Автори: | Кірічек, І. |
Ключові слова: | позиціонування бренду України бренд України KYIV Україна |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Побудова ефективних комунікаційних стратегій України на
міжнародному рівні – запорука протидії агресивним наслідкам
гібридної війни. Питання про правопис назв міста Київ іншими мовами
залишається одним із ключових у системі формування бренду держави,
визначення її культурної ідентичності.
Як зауважує І. Дрогушевська: «використання екзонімів часто
пов’язано з політичними обставинами». Яскравий приклад того –
дискусії щодо правопису латинізованої назви Києва – найсуперечливішого екзоніма останніх десятиліть, успадкованого нами
від СРСР, що не відповідає ані українському написанню, ані чинному
законодавству. |
Опис: | Кірічек І. Мова як стратегія брендування України:
#КyivnotКiev // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції / за ред. С. В. Семенко. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. No 8. С. 37-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24726 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|