DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24726

Назва: Мова як стратегія брендування України: #КyivnotКiev
Автори: Кірічек, І.
Ключові слова: позиціонування бренду України
бренд України
KYIV
Україна
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Побудова ефективних комунікаційних стратегій України на міжнародному рівні – запорука протидії агресивним наслідкам гібридної війни. Питання про правопис назв міста Київ іншими мовами залишається одним із ключових у системі формування бренду держави, визначення її культурної ідентичності. Як зауважує І. Дрогушевська: «використання екзонімів часто пов’язано з політичними обставинами». Яскравий приклад того – дискусії щодо правопису латинізованої назви Києва – найсуперечливішого екзоніма останніх десятиліть, успадкованого нами від СРСР, що не відповідає ані українському написанню, ані чинному законодавству.
Опис: Кірічек І. Мова як стратегія брендування України: #КyivnotКiev // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції / за ред. С. В. Семенко. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. No 8. С. 37-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24726
Розташовується у зібраннях:Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf436,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок