DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24718
|
Назва: | Особливості маркетингової стратегії розвитку регіональних ЗМІ |
Автори: | Кандюк-Лебідь, С. |
Ключові слова: | маркетингова стратегія розвитку регіональних ЗМІ регіональні ЗМІ стратегія «complete community connection» редакції ЗМІ контент-стратегії регіональних ЗМІ |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах поруч із державною підтримкою все більшого
значення набуває економічна ефективність регіонів як суб'єктів
господарювання, і в цьому контексті правомірна трансляція
корпоративних технологій менеджменту та маркетингу на конкретні
території. Місцеві органи влади повинні розробляти та реалізовувати
ділові стратегії свого регіону, визначати пріоритети його розвитку,
фактори, що сприятимуть цьому розвитку, види діяльності, які
необхідно підтримувати для забезпечення стійких конкурентних
переваг. |
Опис: | Кандюк-Лебідь С. Особливості маркетингової стратегії розвитку
регіональних ЗМІ // Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції / за ред. С. В. Семенко. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. No 8. С. 29-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24718 |
Розташовується у зібраннях: | Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|