DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2024(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24695
|
Назва: | Технологічне забезпечення дистанційного навчання майбутніх учителів географії |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. Самойленко, В. Давиденко, О. |
Ключові слова: | дистанційне навчання географії технологічне забезпечення майбутні вчителі географії модель компонентів технологічних умов програмне матеріально-технічне і методичне забезпечення технічна підтримка безпека конфіденційність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено, що в умовах реформування сучасної географічної освіти викладачі та вчителі географії стикаються із різноманітними викликами та проблемами, пов’язаними із ускладненням доступу до освітніх послуг. Доведено, що важливим механізмом для забезпечення неперервності освітнього процесу стало використання дистанційного навчання, яке регламентується державними освітніми документами.
У роботі зазначено, що володіння цифровими технологіями є обов’язковою складовою частиною професійної компетентності вчителя географії. На основі аналізу чисельних джерел науково-педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури розроблено і запропоновано власну модель компонентів технологічних умов здійснення дистанційного навчання географії, які спрямовані на інтеграцію нових технологій. Визначено й обґрунтовано сутність компонентів розробленої моделі. Схарактеризовано системи управління навчанням, платформи для відеоконференцій та інструменти для співпраці, які належать до програмного забезпечення дистанційного навчання географії. Окреслено особливості матеріально-технічного забезпечення та його складники. Визначено структуру необхідного методичного забезпечення і проблеми його розроблення. Висвітлено значення безпеки та конфіденційності як умови здійснення навчання в режимі онлайн. Приділено увагу технічній підтримці та описано головні напрямки її впровадження. Акцентовано увагу на необхідності системного і комплексного дотримання визначених технологічних умов дистанційного навчання, оскільки його технічний, методичний та інформаційний компоненти є невід’ємними частинами навчального онлайн середовища. |
Опис: | Вішнікіна Л., Самойленко В., Давиденко О. Технологічне забезпечення дистанційного навчання майбутніх учителів географії. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Вип. 15. С. 30-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24695 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|