DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
31 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24688
|
Назва: | Процеси стандартизації управління маркетингом інновацій організації |
Автори: | Рудченко, О.О. Школяр, С.П. |
Ключові слова: | процеси стандартизації управління маркетингом інновацій організації інноваційна діяльність інноваційні завдання класифікація інновацій у розрізі маркетингу за Ілляшенко Н.С. класифікація інновацій |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Процеси стандартизації управління маркетингом інновацій організації
передбачають впровадження системного комплексного підходу з метою
оптимізації ефективності і досягнення організаційних цілей через
інтегроване та цілісне управління ресурсами, процесами, технологіями та
людьми. Слід зазначити, що у маркетинговій діяльності кожної
організації на всіх стадіях життєвого циклу продукції поєднуються
стабільний та інноваційний процеси, які взаємодіють та доповнюють один |
Опис: | Рудченко О. О., Школяр С. П. Процеси стандартизації управління маркетингом
інновацій організації // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 110 річниці університету (м. Полтава, 30–31 травня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2024. С. 135-139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24688 |
Розташовується у зібраннях: | 31 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|