DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2464
|
Назва: | Білінгвізм в умовах загальноосвітнього навчання |
Автори: | Перетятько, Л.Г. |
Ключові слова: | координований білінгвізм субодинативний білінгвізм лінгвокультура мовна свідомість білінгв як мовна особистість |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається проблема впливу двомовності на розвиток особистості молодшого школяра та його пізнавальну сферу.
Аналізується зв'язок білінгвального навчання з академічними успіхами дітей. Пропонується організоване засвоєння іншомовного спілкування в цілому розглядати як чинник психічного розвитку дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2464 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|