|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
31 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24629
|
Назва: | Педагогічні умови розвитку професійного потенціалу майбутніх перукарів із позиції людиноцентричного підходу |
Автори: | Білай, Д.В. |
Ключові слова: | людиноцентрованість суспільне буття майбутній перукар людиноцентризм в освіті перукарська діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Людиноцентрованість як пріоритетність соціального начала при
вирішенні важливих питань її внутрішнього порядку декларує Конституція
України, у якій зазначено (ст. 1), що Україна є суверенною і незалежною,
демократичною, соціальною, правовою державою. Цілком вичерпною в
цьому відношенні є й ст. 3, якою стверджується, що «людина, її життя і
здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні
найвищою соціальною цінністю», а «утвердження і забезпечення прав і
свобод людини є головним обов’язком держави».
Одним із головних джерел людиноцентризму як суспільної філософії,
що, відображаючи державну політику, повинна забезпечувати її в
повсякденному житті, виступає освіта. Закон України «Про освіту» (2017),
позиціонуючи освіту як основу «інтелектуального, духовного, фізичного і
культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного
добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними
цінностями і культурою, та держави», вже самим порядком переліку її
функціональних характеристик підкреслює вагу в освітньому процесі
запитів людини як особистості і як суб’єкта суспільного буття. |
Опис: | Білай Д. В. Педагогічні умови розвитку професійного
потенціалу майбутніх перукарів із позиції
людиноцентричного підходу // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 110 річниці університету (м. Полтава, 30–31 травня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2024. С. 50-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24629 |
Розташовується у зібраннях: | 31 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|