DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціальна робота: реалії та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24601

Назва: Стратегії роботи вчителів для надання емоційної підтримки учням молодшого шкільного віку в умовах військової агресії
Автори: Хімчук, Л.
Ключові слова: учень
емоційна стабільність
емоційна підтримка
молодший шкільний вік
військова агресія
робота вчителя
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У період війни, збереження емоційної стабільності учнів стає надзвичайно важливим завданням для вчителів, оскільки вони виступають не лише як фахівці з формування знань, але і як ключові особи в підтримці психологічного добробуту учнів. Умови військової агресії супроводжуються стресом, тривогою та неспокоєм, що суттєво впливає на емоційний стан дітей молодшого шкільного віку й ускладнює їхні можливості навчання та соціалізації. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Надання емоційної підтримки особистості є предметом дослідження багатьох вітчизняних та закордонних вчених. Вагомий внесок у дослідження даної проблематики внесли Р. Бар-Он, Т. Гордон, Д. Ґоулман, М. Лещенко, Дж. Мейєр, Р. Пекун, Р. Роланд.
Опис: Хімчук Л. Стратегії роботи вчителів для надання емоційної підтримки учням молодшого шкільного віку в умовах військової агресії // Соціальна робота: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 110-річчю Полт. нац. пед. ун-та імені В. Г. Короленка, м. Полтава, 9–10 трав. 2024 р. / за заг. ред. Н. О. Сайко, В. І. Березан. Полтава, 2024. С. 211-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24601
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: реалії та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf487,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок