DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціальна робота: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24601
|
Назва: | Стратегії роботи вчителів для надання емоційної підтримки учням молодшого шкільного віку в умовах військової агресії |
Автори: | Хімчук, Л. |
Ключові слова: | учень емоційна стабільність емоційна підтримка молодший шкільний вік військова агресія робота вчителя |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У період війни, збереження емоційної
стабільності учнів стає надзвичайно важливим завданням для вчителів,
оскільки вони виступають не лише як фахівці з формування знань, але і як
ключові особи в підтримці психологічного добробуту учнів. Умови військової
агресії супроводжуються стресом, тривогою та неспокоєм, що суттєво впливає
на емоційний стан дітей молодшого шкільного віку й ускладнює їхні
можливості навчання та соціалізації.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Надання емоційної підтримки
особистості є предметом дослідження багатьох вітчизняних та закордонних
вчених. Вагомий внесок у дослідження даної проблематики внесли Р. Бар-Он,
Т. Гордон, Д. Ґоулман, М. Лещенко, Дж. Мейєр, Р. Пекун, Р. Роланд. |
Опис: | Хімчук Л. Стратегії роботи вчителів для надання емоційної
підтримки учням молодшого шкільного віку
в умовах військової агресії // Соціальна робота: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 110-річчю Полт. нац. пед. ун-та імені В. Г. Короленка, м. Полтава, 9–10 трав. 2024 р. / за заг. ред. Н. О. Сайко, В. І. Березан. Полтава, 2024. С. 211-214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24601 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|