DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24561

Назва: Шляхи формування дослідницької компетентності майбутніх керівників закладів освіти: ресурсно-орієнтоване навчання та технологія кайдзен
Автори: Гриньова, М.В.
Величко, Р.М.
Ключові слова: дослідницька компетентність
керівник закладу освіти
ресурсно-орієнтоване навчання
технологія кайдзен
кайдзен
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Нині технологія кайдзен широко використовується у процесі професійної підготовки фахівців. Про це свідчать дослідження К. Булаги (2020), О. Бондар (2023), М. Гриньової (2020), Г. Груць (2023), С. Єрмакової (2016), Н. Кононец (2015), С. Нестулі (2018) та інших науковців. Загалом, концепція кайдзен, як зазначають О. Бондар, Г. Груць та інші науковці, спрямована на вдосконалення всіх функцій управління. Мета кайдзен виходить за рамки простого підвищення продуктивності, тому що передусім вона гуманізує робоче місце, надмірно важку роботу та навчає людей, як виправляти недоліки. В успішних організаціях ця філософія стає природним способом мислення як для керівників, так і для працівників (Боднар, Груць, Вуйцік, 2023).
Опис: Гриньова М. В., Величко Р. М. Шляхи формування дослідницької компетентності майбутніх керівників закладів освіти: ресурсно-орієнтоване навчання та технологія кайдзен.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24561
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Шляхи формування дослідницької.pdf184,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок