DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціальна робота: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24527
|
Назва: | Стратегії адаптації молоді до повоєнного відновлення: перспективи та виклики |
Автори: | Савельчук, І. |
Ключові слова: | адаптація молодь соціальне відновлення молоді війна |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Війна стала страшним викликом для молодого
покоління. Водночас, кожна людина по-різному реагує на стресові ситуації, що
спричинені воєнними діями, оскільки виникають особливі реакції та почуття,
залежно від індивідуальних особливостей підлітків та молоді. Постраждалі
молоді люди відчувають психологічний стрес, травми або посттравматичний
синдром, що ускладнює їх здатність до планування на майбутнє, а значить вони
будуть стикатися зі значними труднощами щодо соціального відновлення після
війни. Критично важливим для відновлення дітей та молоді, що постраждали
від війни, є те, що вони повинні мати змогу до прояву життєстійкості, здатності
будувати плани на майбутнє, впевненості щодо власних зусиль задля
досягнення мети й соціально-бажаного результату. |
Опис: | Савельчук І. Стратегії адаптації молоді до повоєнного відновлення:
перспективи та виклики // Соціальна робота: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 110-річчю Полт. нац. пед. ун-та імені В. Г. Короленка, м. Полтава, 9–10 трав. 2024 р. / за заг. ред. Н. О. Сайко, В. І. Березан. Полтава, 2024. С. 128-131. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24527 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|