DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24460

Назва: Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі
Автори: Стрижак, С.В.
Ключові слова: індивідуалізація навчання
навчання хімії
хімія
вища школа
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Індивідуалізація навчання в процесі вивчення хімії у вищій школі є важливим аспектом, оскільки кожен здобувач освіти має власні особливості, темп навчання, стилі вивчення та індивідуальні освітні потреби. Серед основних методичних методів та прийомів індивідуалізації навчання хімії ефективними, на думку учених, є такі [1-4]: Використання диференційованих завдань, які дозволяють забезпечити добір завдань на різному рівні складності та обсягу в залежності від освітніх потреб та здібностей здобувачів освіти. Для одних студентів можуть бути складні завдання, для інших – спрощені, щоб кожен з них міг розвиватися на своєму рівні.
Опис: Стрижак С. В. Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 674-677.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24460
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Індивідуалізація навчання хімії.pdf149,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок