DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра світової літератури >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24425

Назва: Генерування здоров'язбережувальної компетентності на інтегрованих заняттях
Автори: Конєва, Т.М.
Ключові слова: здоров'язбережувальна компетентність
здоров'я
інтегрований урок
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У науковій розвідці представлено модель інтегрованого заняття, на якому інтеграція навчальних дисциплін (зарубжна література, безпекознавство) здійснюється на основі їх змісту, що дає змогу, з одного боку, систематизувати й узагальнити знання студентів з теми «Натовп», а з іншого, – формувати в них здоров’язбережувальну компетентність, використовуючи здоров’язбережувальні технології. Серед переваг інтегрованого навчання, яке у сучасному освітньому просторі займає дедалі провідне місце, підкреслюється й його значення у розвитку інтелектуального й творчого потенціалу молоді, мотивації її пізнавати природу явищ, які вивчаються, встановлюючи причинно-наслідкові зв’язки, сприймати навчання як цілісну систему.
Опис: Конєва Т. М. Генерування здоров'язбережувальної компетентності на інтегрованих заняттях. Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали двадцять другої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 листопада 2023 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2023. С. 169-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24425
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Генерування здоров'язбережувальної компетентності.pdf272,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок