DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24419
|
Название: | Синергетичний підхід у формуванні соціально‐діагностичної компетентності |
Авторы: | Кононенко, Л.В. Котломанітова, Г.О. |
Ключевые слова: | cинергетичний підхід соціально‐діагностична компетентність структура соціально‐діагностичної компетентності етапи розвитку соціальнодіагностичної компетентності інструменти оцінки рівня соціально‐діагностичної компетентності |
Issue Date: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | Cоціально‐діагностична компетентність – це здатність аналізувати й розуміти соціальні ситуації та їх динаміку, а також діагностувати наявні соціальні проблеми й знаходити способи їх розв'язання. Дослідження дилеми соціально‐діагностичної компетентності за допомогою ідей і методів синергетики сьогодні набуває максимально наукового, системного й актуального вигляду. Ідея синергетичного підходу полягає в тому, що ціле більше ніж сума його частин.
Взаємодіючи, залучені елементи можуть досягти таких результатів, яких вони не змогли б досягти окремо. Високий рівень соціально‐діагностичної компетентності є запорукою якісної роботи фахівців багатьох сфер. Таких як соціальні працівники, психологи й консультанти, вчителі й інші педагоги, медичні працівники, лідери думок, політики, громадські діячі, яким соціально‐діагностична компетентність допомагає виявляти першопричини соціальних проблем і розробляти ефективні стратегії їх
розв'язання. |
Описание: | Кононенко Л. В., Котломанітова Г. О. Синергетичний підхід у формуванні соціально‐діагностичної компетентності. Академічні візії. Вип. 17. 2023. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24419 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|