DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24381
|
Назва: | Тенденції розвитку вищої освіти в США |
Автори: | Фазан, В.В. Кузнецова, О.Ю. Штефан, Л.А. |
Ключові слова: | вища освіта США |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Вища освіта в США є однією з кращих у сучасному світі як з точки зору кількісних показників (кількість студентів, закладів вищої освіти, обсягів фінансування тощо), так і з позиції якісних оцінок (лідерства провідних університетів у міжнародних рейтингах). Як відомо, вища школа США характеризується високим ступенем децентралізації та диверсифікацією освітніх програм. У Сполучених Штатах Америки питання вищої освіти належать до компетенції штатів. Виходячи з цього, можна говорити про 50 автономних систем вищої освіти штатів США та декілька федеральних інститутів, які представлені в основному військовими академіями. |
Опис: | Фазан В. В., Кузнецова О. Ю., Штефан Л. А. Тенденції розвитку вищої освіти в США. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. С. 168-171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24381 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|