DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24365

Назва: Цифрові можливості освітньої платформи «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО)
Автори: Березан, В.І.
Буклів, Р.Л.
Буклів, С.В.
Ключові слова: дистанційна освіта
ІКТ
цифрові освітні технології
телеосвіта
освітня веб платформа
середня освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблем вивчення особливостей застосування веб платформи «Всеукраїнська школа онлайн» у процесі організації сучасної середньої освіти в Україні. Зокрема, розкривається сутність дистанційної освіти, актуалізується дефініція «дистанційна освіта», розглядаються етапи її розвитку та процес становлення. Глобальні виклики системі шкільної освіти у зв’язку з пандемією та повномасштабним воєнним вторгненням призвели до зміни традиційних схем організації освітнього процесу та звернення насамперед до сучасних інформаційних технологій. Особливо це стосується необхідності використовувати весь арсенал засобів дистанційного чи електронного навчання при організації формальної освіти, причому найчастіше звучить термін «онлайн навчання». Особлива увага приділяється аналізу причин виникнення та ефективного функціонування дистанційних освітніх технологій по всьому світі, особливо зважаючи на виклики невизначеного середовища бурхливого сьогодення. У статті окрема увага приділяється значенню цифровізації та інформатизації навчального процесу та їхньої ролі у формуванні методичної та дидактичної складових сучасної дистанційної освіти. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах розвитку дистанційної освіти в сучасних українських реаліях шляхом широкого використання можливостей веб платформи «Всеукраїнська школа онлайн» у вирішенні питання забезпечення учнів 5-11 класів якісними та доступними освітніми продуктами. Висвітлюються структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості необхідних компетенцій для ефективного використання веб платформи у роботі сучасної української школи. На основі аналізу законодавчої бази та науково-методичної літератури автори статті не оминули своєю увагою і недоліки використання дистанційної освітньої моделі. Зазначається також, що кінцевий результат освітнього процесу за допомогою використання веб платформи забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів. Не зважаючи на всі занепокоєння та негативні ризики від впровадження системи дистанційної освіти шляхом використання веб платформи «Всеукраїнська школа онлайн» у статті системно й послідовно доводяться переваги такого методу освіти.
Опис: Березан В. І., Буклів Р. Л., Буклів С. В. Цифрові можливості освітньої платформи «Всеукраїнська школа онлайн» (ВШО). Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 54. Т. 1. С. 91–95. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/54.1.19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24365
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Цифрові можливості освітньої платформи.pdf202,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок