DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24277

Назва: Гармонізація емоційного стану молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Автори: Хімчук, Л.І.
Ключові слова: молодший школяр
інформаційно-комунікаційні технології
емоції
емоційний стан
методи цифрової віртуалізації
методи навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Молодший шкільний вік є важливим етапом у становленні гармонійної особистості. У процесі переходу дитини від дошкільного віку до молодшого шкільного віку змінюється соціальна ситуація, в яку попадає дитина, а це значною мірою здійснює на неї сильний емоційний вплив, стандартизує її умови життя. Природно, що така ситуація може викликати у дитини амбівалентні хвилювання, а саме: страх виявитися поганим учнем, бажання виправдати очікування дорослих тощо. Відбуваються відхилення в поведінці, які виявляються через гіперактивність, гіподинамію або загальмованості. Як правило, дані відхилення у дитини створюють підґрунтя для розвитку почуття відчуженості, знижують її вольову активність та пригнічують настрій.
Опис: Хімчук Л. І. Гармонізація емоційного стану молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 336-338.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24277
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
95.pdf366,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок