DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24276
|
Назва: | Формування соціально-емоційних компетенцій дітей та підлітків |
Автори: | Толмачева, В.І. |
Ключові слова: | підліток дитина з особливими освітніми потребами соціально-емоційні компетенції» емоційний показник інтелект Emotional quotinent емоційна компетентність |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми зумовлена тим, що реалії
становлення та розвитку нашої держави характеризуються
входженням України в європейський освітній простір, демократизацією та гуманізацією суспільства, повсюдним
використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Зазначені тенденції актуалізують підготовку активного та
комунікабельного молодого покоління, здатного до
конструктивної взаємодії в інформаційному суспільстві. Для
комфортного перебування в соціумі та професійної
життєдіяльності особистість повинна володіти розвинутими
соціально-емоційними компетенціями, яка наразі стала
важливою складовою процесу соціалізації молоді. |
Опис: | Толмачева В. І. Формування соціально-емоційних компетенцій
дітей та підлітків // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 332-335. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24276 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|