DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24269

Назва: Соціальна реклама як інструмент соціальної роботи в Україні
Автори: Рацул, О.А.
Ключові слова: соціальна реклама
соціальна робота
соціальний фестиваль
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Соціальна робота в Україні вже визначила свої межі як галузь наукових знань, теорію та практичну діяльність. Профілактична спрямованість соціальної роботи вимагає використання ефективних інструментів впливу на споживачів соціальних послуг. Одним із важливих засобів профілактики складних життєвих обставин і загалом соціальних проблем є соціальна реклама. Сучасна соціальна реклама висвітлює різні суттєві питання та проблеми суспільства, але не завжди є головним засобом комунікаційного впливу через те, що вона залежить від ініціаторів розповсюдження, таких як благодійні або некомерційні організації.
Опис: Рацул О. А. Соціальна реклама як інструмент соціальної роботи в Україні // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 318-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24269
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf205,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок