DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24267

Назва: Особливості управління інклюзивними проєктами у вищій школі
Автори: Падун, В.С.
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивні проєкти
вища школа
вища освіта
освіта України
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Питання впровадження інклюзивної освіти в Україні досліджується вже давно науковцями та є предметом численних науково-практичних конференцій, семінарів та дискусій з питань педагогічного та методичного забезпечення освітнього процесу студентів з інвалідністю. Однак питання соціальної толерантності та прийняття молоді з інвалідністю загалом в освітньому середовищі закладу вищої освіти залишається відкритим, як і питання фінансування інклюзивних проєктів, які необхідно впроваджувати в закладах вищої освіти для реалізації принципів інклюзивної освіти, що в сукупності є специфічним важливим викликом.
Опис: Падун В. С. Особливості управління інклюзивними проєктами у вищій школі // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 312-315.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24267
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
87.pdf152,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок