DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24267
|
Назва: | Особливості управління інклюзивними проєктами у вищій школі |
Автори: | Падун, В.С. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивні проєкти вища школа вища освіта освіта України |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Питання впровадження інклюзивної освіти в Україні
досліджується вже давно науковцями та є предметом численних
науково-практичних конференцій, семінарів та дискусій з питань
педагогічного та методичного забезпечення освітнього процесу
студентів з інвалідністю. Однак питання соціальної толерантності
та прийняття молоді з інвалідністю загалом в освітньому
середовищі закладу вищої освіти залишається відкритим, як і
питання фінансування інклюзивних проєктів, які необхідно
впроваджувати в закладах вищої освіти для реалізації принципів
інклюзивної освіти, що в сукупності є специфічним важливим
викликом. |
Опис: | Падун В. С. Особливості управління інклюзивними
проєктами у вищій школі // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 312-315. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24267 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|