DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24251
|
Назва: | Соціальна адаптація учнів початкової школи до організації освітнього процесу в умовах воєнного стану |
Автори: | Кравченко, А.В. |
Ключові слова: | соціальна адаптація учень початкової школи освітній процес адаптація дитини молодший шкільний вік |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін
в умовах воєнного стану. В складних умовах педагоги мають
надавати якісні освітні послуги, організувати ефективну взаємодію
між усіма учасниками освітнього процесу задля успішного
виконання поставлених завдань. Адаптація до навчання містить у
собі ряд характерних особливостей. На етапі молодшого шкільного
віку відбувається безпосереднє формування особистості в якості
учасника суспільних відносин. Засвоєння дитиною необхідних
знань, умінь, навичок в дані періоди зумовлює її характер та
особистість. Саме тому, дослідження основних складових адаптації
дитини до школи є актуальним питанням сучасної психології та
педагогіки. |
Опис: | Кравченко А. В. Соціальна адаптація учнів початкової школи
до організації освітнього процесу
в умовах воєнного стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 290-293. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24251 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|