DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24251

Назва: Соціальна адаптація учнів початкової школи до організації освітнього процесу в умовах воєнного стану
Автори: Кравченко, А.В.
Ключові слова: соціальна адаптація
учень початкової школи
освітній процес
адаптація дитини
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Освіта, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін в умовах воєнного стану. В складних умовах педагоги мають надавати якісні освітні послуги, організувати ефективну взаємодію між усіма учасниками освітнього процесу задля успішного виконання поставлених завдань. Адаптація до навчання містить у собі ряд характерних особливостей. На етапі молодшого шкільного віку відбувається безпосереднє формування особистості в якості учасника суспільних відносин. Засвоєння дитиною необхідних знань, умінь, навичок в дані періоди зумовлює її характер та особистість. Саме тому, дослідження основних складових адаптації дитини до школи є актуальним питанням сучасної психології та педагогіки.
Опис: Кравченко А. В. Соціальна адаптація учнів початкової школи до організації освітнього процесу в умовах воєнного стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 290-293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24251
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
81.pdf186,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок