DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24243

Назва: Ообливості навчально-виховного процесу в умовах воєнного стану
Автори: Костенко, О.Ю.
Ключові слова: навчально-виховий процес
виховна робота
стрес
критичне мислення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Війна, яку розв’язала росія проти України 24 лютого 2023 року, поставила перед нашою країною низку викликів: по-перше – виклик самому існуванню нашої держави, її суверенітету, по-друге – вирішення проблеми загрози життю та здоров’ю українців, обмеження доступу до базових потреб людини і по-третє – адаптація системи освіти до нових реалій організації навчально-виховного процесу. В умовах війни освіта України стикається з суттєвими проблемами (значне руйнування освітньої інфраструктури, внутрішнє та зовнішнє переміщення учасників освітнього процесу, втрата контролю над навчально-виховним процесом на територіях, які тимчасово окуповані або розташовані в районах активних бойових дій тощо) вирішення яких є надзвичайно важливим для країни в майбутньому і для перемоги сьогодні.
Опис: Костенко О. Ю. Ообливості навчально-виховного процесу в умовах воєнного стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 272-274.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24243
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf161,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок