|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24221
|
Назва: | Психологічні особливості спілкування з дітьми, які пережили посттравматичні ситуації під час війни |
Автори: | Шеремет, В.В. |
Ключові слова: | ПТСР стрес психічний розлад стресовий розлад посттравматичний розлад спілкування |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сучасного соціально-економічного напруження,
локальних конфліктів, актів тероризму, природних і техногенних
катастроф, зростання смертності та злочинності, коли люди, в
тому числі діти, стикаються з гострим і/або хронічними соціальними та психологічно травмуючими подіями, дослідження
посттравматичного стресового розладу (далі ПТСР) стає
актуальною проблемою як в клінічному, так і в соціальному
контексті.
ПТСР – це психічний розлад, який виникає в результаті
тривалого впливу психотравмуючих подій, таких як військові
конфлікти, терористичні акти, аварії, природні катастрофи,
серйозні травми, домашнє чи сексуальне насильство, загрози для
життя або свідомості того, що стали свідком або винним. у чужій
смерті, а також втрата близьких і т. д. Цей розлад проявляється у
формі тривалої реакції на стрес. |
Опис: | Шеремет В. В. Психологічні особливості спілкування з дітьми,
які пережили посттравматичні ситуації
під час війни // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 233-237. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24221 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|