DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24220
|
Назва: | Творче мислення як засіб вирішення студентами невизначених ситуацій |
Автори: | Шепельова, М.В. |
Ключові слова: | творче мислення студент розуміння невизначених ситуацій творче мислення діагностико-тренінгова система КАРУС КАРУС |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Відчуття невизначеності може бути викликане дефіцитом
або надлишком актуальної інформації, її суперечливістю,
раптовою появою нової інформації, яка цілком або частково
заперечує попередню, що супроводжується порушенням
психоемоційного стану особистості. Такі умови можуть як
пригнічувати, блокувати розумову діяльність, так і стимулювати
її, допомагати знаходити нові, нестандартні рішення. У сучасних
складних умовах життя все більш актуальною стає необхідність
дослідження проявів творчості у розумінні невизначених
ситуацій, особливо серед студентів, оскільки саме творчий підхід
до сприймання і розуміння умови задачі з високим ступенем
невизначеності буде сприяти конструктивному її вирішенню. |
Опис: | Шепельова М. В. Творче мислення як засіб вирішення студентами
невизначених ситуацій // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 229-233. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24220 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|