DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24216

Назва: Подолання бар’єрів у спілкуванні студентської молоді: ресурс малюнкової терапії
Автори: Сухомлин, В.М.
Ключові слова: спілкування
студентська молодь
комунікативні бар’єри
міжособистісне спілкування
психологічний супровід
малюнкова терапія
арт-терапія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність нашої наукової розвідки полягає в дослідження малюнкової терапії як засобу психосоціальної підтримки та подолання бар’єрів у спілкуванні студентів закладів вищої освіти (далі ЗВО), особливо в умовах сучасного освітнього середовища. Труднощі спілкування виявляють різні психологічні комплекси, детерміновані механізмами психологічного захисту, призводячи допроявів психологічної та особистісної дезадаптації студента. Серед явищ, що ускладнюють спілкування студентської молоді, а іноді призводять до повного його блокування, варто виділити комунікативні бар’єри. Комунікативні бар’єри (франц. barrierе – перешкода) – це перешкоди на шляху адекватної передачі інформації між партнерами зі спілкування.
Опис: Сухомлин В. М. Подолання бар’єрів у спілкуванні студентської молоді: ресурс малюнкової терапії // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 211-215.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24216
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
60.pdf788,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок