DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24170

Назва: Проблема психологічного супроводу освітньої діяльності в умовах воєнного стану
Автори: Самілик, В.І.
Хлонь, Н.В.
Ключові слова: малорухливий спосіб життя
освітня діяльність
психоемоційний стан
тривожність
ментальне здоров’я
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19 стала викликом для багатьох країн світу. Фахівці різних спеціальностей були вимушені в короткий термін адаптуватися до нових умов роботи. Зокрема це стосується освітньої галузі. Раптовий перехід на дистанційний формат змусив педагогів опановувати нові для себе навички. Зросла і тривалість перебування педагогів перед монітором комп’ютера та інших гаджетів, що забезпечують віддалену комунікацію. Як наслідок, це посилювало психоемоційне напруження, обумовлювало зниження рухової активності. Зарубіжні та вітчизняні психологи неодноразово звертали увагу на корелятивні зв’язки між фізичною активністю та ментальним здоров’ям. Малорухомий спосіб життя негативно впливає на психоемоційний стан особистості.
Опис: Самілик В. І., Хлонь Н. В. Проблема психологічного супроводу освітньої діяльності в умовах воєнного стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 119-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24170
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf143,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок