DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24166

Назва: Самоставлення як чинник попередження емоційного вигорання у професійній діяльності педагогів
Автори: Метельська, Н.Й.
Ключові слова: емоційне вигорання
педагог
вигорання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сьогодні нестабільність у суспільстві пред’являє підвищені вимоги до емоційної стійкості особистості, зокрема, при здійсненні нею професійних функцій. Діяльність педагога можна вважати однією з найбільш емоційно напружених, оскільки вона тісно пов’язана з міжособистісною взаємодією. Це висуває проблему емоційного вигорання на перший план при вивченні особистості працівників освіти. Узагальнення низки досліджень, в яких здійснені спроби вивчення феномену емоційного вигорання у працівників освіти (М. Амінов, О. Грицун, Т. Котлунович, М. Кузнецов, О. Марусенко, А. Мудрик та ін.) засвідчило, що вчені не доходять єдиної точки зору щодо визначення самого поняття «вигорання», виділення його структури та основних чинників виникнення.
Опис: Метельська Н. Й. Самоставлення як чинник попередження емоційного вигорання у професійній діяльності педагогів // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 102-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24166
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf154,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок