DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24154

Назва: Особливості адаптації студентів – першокурсників до навчання в умовах воєнного стану
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: майбутній фахівець
вища освіта
адаптація
адаптація до навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутнього фахівця в умовах вищої школи передбачає його успішну адаптацію до процесу опанування професією. У сучасній психолого-педагогічній літературі термін «адаптація» вивчається водночас як складний процес змін у поведінці особистості у ході освоєння нею нової діяльності чи нових умов існування і як закономірний наслідок цього процесу. На практиці обидва аспекти неможливо розглядати окремо. Кожний досягнутий особистістю результат обов’язково вплітається у контекст подальшого процесу, змінюючи динаміку його перебігу. Актуальність проблеми дослідження пов’язана з чинниками, які ускладнюють цей процес в умовах воєнного стану.
Опис: Калюжна Ю. І. Особливості адаптації студентів – першокурсників до навчання в умовах воєнного стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 68-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24154
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf149,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок