DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24154
|
Назва: | Особливості адаптації студентів – першокурсників до навчання в умовах воєнного стану |
Автори: | Калюжна, Ю.І. |
Ключові слова: | майбутній фахівець вища освіта адаптація адаптація до навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка майбутнього фахівця в умовах вищої школи
передбачає його успішну адаптацію до процесу опанування
професією.
У сучасній психолого-педагогічній літературі термін
«адаптація» вивчається водночас як складний процес змін у
поведінці особистості у ході освоєння нею нової діяльності чи
нових умов існування і як закономірний наслідок цього процесу.
На практиці обидва аспекти неможливо розглядати окремо.
Кожний досягнутий особистістю результат обов’язково
вплітається у контекст подальшого процесу, змінюючи динаміку
його перебігу. Актуальність проблеми дослідження
пов’язана з чинниками, які ускладнюють цей процес в умовах
воєнного стану. |
Опис: | Калюжна Ю. І. Особливості адаптації студентів –
першокурсників до навчання в умовах воєнного
стану // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 68-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24154 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|