DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24119

Назва: Resilience as a metacompetence of practicing and future educators
Автори: Topuzov, O.M.
Ключові слова: developing resilience
resilience
psychological characteristics of resilience
professionals’ resilience
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): The theme of resilience among future professionals can be considered one of the most relevant interdisciplinary paradigms of contemporary research. Increasingly, scholars and psychologists (K. Baling, O. Bratkova, V. Eshbi, D. Zubrovsky, S. Kuzikova, G. Lazos, S. Lyutar, S. Maksymenko, T. Titarenko, K. Chater, T. Fedotova, O. Shevchenko, and others) emphasize the search for and understanding of individuals’ internal reserves that would help minimize the destructive impact of stressors and, conversely, facilitate the achievement of positive adaptive changes in various life domains. Furthermore, adaptation to changing conditions and environmental factors becomes a mechanism for self-discovery of personality.
Опис: Topuzov O. M. Resilience as a metacompetence of practicing and future educators // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. C. 4-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24119
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf136,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок