DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23900
|
Назва: | Проблема діагностики когнітивної сфери дітей дошкільного віку з РАС |
Автори: | Андрієнко, Г.В. |
Ключові слова: | РАС розлад аутистичного спектру діагностика когнітивної сфери дитина дошкільного віку аутизм тест Векслера |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | За п’ять останніх років, згідно з офіційними статистичними
даними МОЗ України, кількість дітей з розладами аутистичного спектру в нашій
країні зросла з 17,0 до 48,2 на 100 тисяч населення [2]. Таке стрімке зростання
пояснюють не лише збільшенням кількості носіїв РАС, але і зміною підходів до
діагностики, розширенням діагностичних можливостей.
Актуальною на сьогодні є проблема соціалізації дітей з РАС, оскільки
основним симптомом вказаного розладу, згідно з МКХ-11, є порушення
двосторонньої соціальної взаємодії. Проте, дедалі більше уваги приділяється
вивченню особливостей когнітивної сфери дітей з РАС, пошуку шляхів її
корекції. В першу чергу такий інтерес обумовлений впровадженням
інклюзивного навчання, яке передбачає реалізацію права всіх дітей, незалежно
від стану їх психічного та фізичного здоров’я, на отримання загальної освіти.
Задля засвоєння програми загальноосвітньої школи розвиток когнітивної сфери
дитини має ключове значення, оскільки саме стан пізнавальних процесів
великою мірою визначає здатність дитини засвоювати знання і застосовувати їх. |
Опис: | Андрієнко Г. В. Проблема діагностики когнітивної сфери дітей
дошкільного віку з РАС // Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості : зб. наук. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. до 110-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, 23-24 травня 2024 р. Полтава : ПНПУ, 2024. С. 13-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23900 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія розвитку та життєстійкості особистості: виклики та нові можливості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|