DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Multilingual realm >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23887
|
Назва: | SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM |
Автори: | Кондратьєва, Т.Б. Kondratieva, T. |
Ключові слова: | storytelling narrative social-emotional learning self-organization сторителінг наратив соціально-емоційне навчання самоорганізація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | The article reveals the traits and the specificity of social-emotional learning of English via storytelling, outlines its main functions during classroom work. |
Опис: | Kondratieva T. SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. Multilingual realm : зб. наук. пр. методистів, учителів-практиків та викладачів іноземних мов / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. I. С. 38-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23887 |
Розташовується у зібраннях: | Multilingual realm
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|