DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Multilingual realm >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23887

Назва: SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM
Автори: Кондратьєва, Т.Б.
Kondratieva, T.
Ключові слова: storytelling
narrative
social-emotional learning
self-organization
сторителінг
наратив
соціально-емоційне навчання
самоорганізація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): The article reveals the traits and the specificity of social-emotional learning of English via storytelling, outlines its main functions during classroom work.
Опис: Kondratieva T. SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING THROUGH STORYTELLING IN AN ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. Multilingual realm : зб. наук. пр. методистів, учителів-практиків та викладачів іноземних мов / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. I. С. 38-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23887
Розташовується у зібраннях:Multilingual realm

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kondratieva.pdf184,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок