DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23875

Назва: Етичні аспекти використання штучного інтелекту у навчальних процесах та робота з даними здобувачів освіти
Автори: Пилипенко, Н.М.
Губарь, О.Г.
Чирва, Г.М.
Ключові слова: навчальний процес
штучний інтелект
здобувачі освіти
етика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): За останні декілька років штучний інтелект пройшов активний етап розвитку. Нові або удосконалені версії інструментів штучного інтелекту широко впроваджуються та використовуються у різних сферах, включаючи освіту і науку. Втім, розвиток штучного інтелекту також поставив питання етичності та безпеки, а також приватності й захисту персональних даних. Ці питання потребують подальшого дослідження і ретельного розгляду, оскільки впровадження інтелектуальних систем у навчальні процеси має великий потенціал для трансформації системи освіти та підвищення якості навчання.
Опис: Пилипенко Н. М., Губарь О. Г., Чирва Г. М. Етичні аспекти використання штучного інтелекту у навчальних процесах та робота з даними здобувачів освіти. Global Innovations and Collaborative Solutions in Contemporary Science: the international conference Publishing 15.12.2023. P.139-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23875
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Етичні аспекти використання.pdf229,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок